Паросилові установки

Steam turbine– це паросилова установка (ПСУ), розроблена з метою перетворення теплової енергії палива, що спалюється, в механічну, що відбувається за допомогою пари. В результаті механічна енергія перетворюється на електричну завдяки використанню генераторів електроструму.

Конструктивно до паросилової установки включені:

  • паровий котел (1 шт. или група);
  • паровий мотор (1 шт. или група);
  • допоміжні механізми та агрегати, що використовуються з метою регулювання та напряму роботи установки.

Отримати консультацію

В даний час існують різні види установок, в конструкцію яких входять:

  • парові котли;
  • турбіни;
  • конденсаційні установки.

Сучасні модифікації оснащуються блоками котел-турбіна. Такі блоки не зв'язуються один з одним парою та водою. У них передбачені паропроводи невеликої довжини та невелика кількість арматури. Установки цього типу характеризуються високими показниками пари.

Паросилові установки демонструють високу ефективність на борту суден. Вони часто застосовуються на lpg та lng судах. При цьому, при будівництві нових пароплавів подібні установки стають менш затребуваними з ряду причин:

  • складність обслуговування ПСУ;
  • висока вартість установок;
  • відсутність достатньої кількості досвідчених спеціалістів, здатних працювати з таким обладнанням.

Щоб отримати можливість працювати на борту судна з ПСУ морякам, які займають посаду механіка, необхідно зняти обмеження у підтвердженні до робочого диплому морського фахівця.

Записатися на консультацію

Далі ми розглянемо особливості процедури зняття такого роду обмежень:

(всі процедури розписані пунктами, які розкриваються при натисканні на них)




Процедура зняття обмежень вахтовому механіку

Щоб працювати на зазначеній посаді на борту судна, яке використовує ПСУ/ГТУ потужністю понад 750 кВт як головну енергетичну установку, моряк повинен мати стаж плавання на суднах з даним типом установок від 6 місяців у складі машинної команди та виконувати обов'язки з несення вахти під керівництвом вахтовий механік.

Зверніть увагу, що досвід повинен бути отриманий на посаді моториста. Після отримання необхідного досвіду потрібно буде подати документи для верифікації в ІПДМ, скласти іспит ДКК та отримати відповідний протокол. Останній підлягає обміну підтвердження. Зробити це можна у дипломно-паспортному відділі морської адміністрації.

Процедура зняття обмежень механіку першого розряду

Щоб отримати можливість працювати як механік 1 розряду на борту суден, оснащених ПСУ або ГТУ потужністю до 3000 кВт, необхідно бути механіком 2 розряду. При цьому стаж плавання на суднах з ПСУ/ГТУ понад 3000 кВт має становити щонайменше 1 рік на відповідній посаді.

Як тільки необхідний стаж напрацьовано, його необхідно верифікувати. Потім надати документи в ІПДМ, пройти іспит ДКК та отримати протокол про успішну здачу. У дипломно-паспортному відділі капітанії протокол обмінюється на підтвердження зі знятими обмеженнями.

Процедура зняття обмежень механіку другого розряду

Щоб працювати на судні, що функціонує за рахунок енергоустановки ПСУ/ГТУ понад 3000 кВт, на посаді механіка 2 розряду, механікам 1 або 2 розряду буде потрібний стаж на посаді вахтового механіка на відповідних судах понад 9 місяців. При цьому важливо щоб стаж на посаді третього механіка був не менше 6 місяців.

Здобувши необхідний досвід і верифікувавши його в особистому кабінеті моряка, ви можете:

  • подати документи до ІПДМ;
  • скласти іспит ДКК;
  • отримати протокол про здачу;
  • обміняти його на підтвердження зі знятими обмеженнями.

Процедура зняття обмежень механіку третього розрядуа

Щоб працювати на відповідній посаді на борту суден, на яких є ПСУ/ГТУ потужністю до 3000 кВт, механіку другого розряду необхідний стаж 12 місяців на судах відповідного типу на посаді вахтового механіка. При цьому важливо, щоб не менше 6 місяців стажу складала робота на посаді третього механіка.

Отримавши необхідний досвід та пройшовши верифікацію в особистому кабінеті моряка, з'являється можливість:

  • подати документи до ІПДМ;
  • скласти іспит ДКК;
  • отримати протокол про здачу;
  • обміняти його на підтвердження зі знятими обмеженнями (процедура доступна у дипломно-паспортних відділах капітанії).

Процедура зняття обмежень старшому механіку

Щоб працювати на посаді старшого механіка на борту суден, обладнаних ПСУ/ГТУ, потужність яких перевищує 3000 кВт, механіку 1 розряду потрібний досвід на відповідних судах на посаді другого механіка понад 9 місяців.

Отримавши необхідний стаж, його потрібно буде верифікувати в особистому кабінеті моряка. Потім можна подати документи в ІПДМ, скласти іспит ДКК, отримати протокол про успішне проходження іспиту та обміняти протокол на підтвердження зі знятими обмеженнями. Процедуру можна виконати у дипломно-паспортному відділі капітанії.

У вас залишились нез'ясовані запитання?
Ми готові вам допомогти!

Наші контакти
Україна, м. Одеса, пл. 10 Квітня 1, 5 поверх, офіс 55
odessa.info.work@gmail.com
+38 (073) 333 11-03

(073) 333 11-02