Електронний кабінет моряка

Електронний кабінет моряка (ЕКМ) – один із кроків на шляху до повної реалізації програми «Держава у смартфоні». За допомогою ЕКМ моряки можуть:

  • подавати онлайн-заявки на різні морські держ. послуги та моніторити хід розгляду запитів;
  • використовувати електронні морські документи;
  • завантажувати електронні документи (диплом, підтвердження, робочі сертифікати).

Завдяки ЕКМ, необхідність у паперових та пластикових оригіналах тепер відпала – зберігайте їх безпечно у себе вдома.

Задати питання

Електронний кабінет моряка викликає у моряків України питання та неоднозначну реакцію. Однак це нововведення спрямоване на полегшення процесу отримання морських документів і з моменту його впровадження постійно покращується. Так, в результаті покращень ЕКМ змінював свій зовнішній вигляд, покращував доступність викладеної в ньому інформації та документації, використовує нові функціональні модулі. Тепер у ньому також є добре опрацьована техпідтримка кабінету.

Мобільний додаток Електронний кабінет моряка
доступний для встановлення на смартфони та планшети з операційними системами: Android та iOS. Щоб встановити, його необхідно завантажити з Play Market або App Store (відповідно для зазначених ОС).

Щоб зареєструватися в ЕКМ , моряку необхідно буде надати всього 2 базові документи і трохи персональних даних:

  1. Паспорт громадянина України. Для власників паспорта-книжки, будуть потрібні всі сторінки, на яких вклеєні фотографії, і сторінка з останньою реєстрацією місця проживання (якщо їх кілька). Для власників пластикового паспорта-ID, знадобиться сам паспорт та витяг з держреєстру, де вказано місце останньої реєстрації.
  2. ІНН (Ідентифікаційний номер, він же Індивідуальний податковий номер, він також РНОКПП).
  3. Номер мобільного телефону для зв'язку. Номер має належати одному з українських мобільних операторів, бути актуальним та доступним, оскільки на нього надішлеться код авторизації у додатку ЕКМ. Також він буде використовуватися для підтвердження внесення змін до даних у майбутньому та для підтвердження входу до додатку ЕКМ. Крім того, подбайте про доступність мобільного пристрою в процесі реєстрації – адже коди, що надходять на телефон/планшет, мають обмежений термін. дії, тому ви повинні мати його під рукою. Мені потрібна допомога з реєстрацією

Покрокова інструкція з реєстрації в додатку ЕКМ:


  1. Завантажте програму ЕКМ на свій телефон або планшет із Play Market або App Store (відповідно до Вашої Операційної Системи на пристрої).
  2. На початковій сторінці «Авторизація» вкажіть свій мобільний номер. Система виконає необхідні перевірки: чи належить номер українському мобільному оператору та чи не зареєстровано вже цей номер у системі. Після успішної перевірки ви побачите наступний екран.
  3. Далі необхідно внести свої дані: ПІБ, повна дата народження, адреса контактної електронної пошти.
  4. Далі система попросить внести дані вашого паспорта: серія та номер. Також на цьому етапі прикріпіть скан-копії документа у високій якості.
  5. На наступному екрані вкажіть свій ІПН та прикріпіть його скан-копію у високій якості.
  6. Після виконання всіх попередніх етапів, ви побачите повідомлення про те, що заявка на реєстрацію нового облікового запису успішно подана і протягом 24-ї години вам прийде підтвердження про це на вказаний контактний номер телефону або e-mail.

Якщо у вас виникають труднощі з реєстрацією або потрібна консультація щодо повного функціоналу програми ЕКМ, зверніться до персонального менеджера в режимі онлайн або в офісі.

У вас залишились нез'ясовані запитання?
Ми готові вам допомогти!

Наші контакти
Україна, м. Одеса, пл. 10 Квітня 1, 5 поверх, офіс 55
odessa.info.work@gmail.com
+38 (073) 333 11-03

(073) 333 11-02